ångestbot.

Om några få timmar är det här lovet slut. Det känns just nu ganska panikartat i min mage och ångesten trycker över mina lungor. Vill inte vill inte vill inte! Städa rummet. Packa. Läxor. Gå upp. Ahhhhh!!!

Andas Zusanna.

Bättre. Nu tänker vi istället på vad jag har gjort på mitt
loviga lov:
Virkat, läst (liiiite), pyntat, städat, firat påsk, ätit godis, varit (dag-natt-dag) i mellby, viiiilat, suttit vid datorn, lagt mig sent varje kväll, cyklat, sett på New Moon hos Nadjii+övernattat, kollat mycket på inspelade grejer på TV, haft Piratesmaraton+övernattning+matlagningslycka här, viiiilat, gjort en årsresumé & vandrat med Hanna.

Faktiskt väldigt mycket LOV har jag haft. Viktigt det. Dessutom så har jag förändrat lite i mitt tankesätt och bestämt mig för att ändra lite på min livsstil.



Och nu, låt oss se framåt på vilka bra saker som ska hända:

- Imorgon får jag träffa klassen igen.
- Jag kan ha på mig fina kläder varje dag.
- Min lugg ska äntligen bort.
- SM-final. åh<3
- På fredag morgon åker jag & familjen till Malta!

Nu är jag glad igen. Denna veckan kommer bli fenomenal, så att säga.

Kommentarer
♥ Alexandra

Sådär kände jag med!!! men så helt plötsligt försvann all ångest och så blev jag helt lycklig och sprang runt och sjöng och dansade och letade kläder tills imorgon.. fast nu kom ångesten tillbaka igen .. .tråkigt ju..

Fast blir kul att träffa klassen imorgon!! :D <3

<3

2010-04-11 @ 22:29:47
URL: http://secretmeq.blogg.se/
♥ Linda

Låter minst sagt som en bra vecka på gång för din del! :)

2010-04-11 @ 23:22:16
URL: http://lillyz.blogg.se/
♥ tea

sv: så lite så :)

2010-04-12 @ 00:33:25
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0