Mellby -10 [del I]

Wiee, även i år har jag varit på semester i Mellby i två veckor. Älskade fina Mellby, bland de bästa ställena på jorden <3 Här får ni en bildresumé, day-by-day:



dag1 (lördag). Jag hade med mig alla kusiner ner. Mycket fint.


Vi spelade badminton och hade 2-kamp (godis-uppskattning + minigolf).
Jag & Adam vann, såklart!


Jag tog ett kvällsdopp.


Åh, havet!


Bästa. Älskar oss <3



dag2. Grymt höga vågor och sol.


Vi hoppde runt i flera timmar, sjukt underbart!


Kvällspromenad.


Några åkte hem, men de flesta släktingar var kvar.



dag3 (måndag). Vi bestämde oss för att åka på utflyt till...


...Torekov. (observera den vackra Tedenby-tröjan!)


Fint är det där.


Särskilt alla stockrosor.


Mmm.


Kanske finaste gränden där (ser bättre ut i verkligheten).


Stranden, så att säga.


Och så körde vi vidare till Båstad och visade tennisstadion för våra turister.
Jag träffade en extremt cool person, men mer om det vid senare tillfälle.


Åkte hem och åt vanlijbullar. Namn namn.



dag4. Fett naajs väder, så vi hängde på stranden hela dagen!


Byggde stad såklart.


Grillade bananer med choklad. Så himla fin kväll.



dag5. Sorgligt, min ungerska syster skulle åka hem :'( (Miss you Jùlia!)


Havhavhav.


På kvällen var det dock kul, för då var jag med Pappa på SunnyStandUp :D
Wihooo!


dag6. Vilodag. Vädret var inte mycket att ha och gästerna åkte hem.



Resten får ni vid ett senare tillfälle! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0