Mellbyshoppinginging.

I Mellby fick/köpte jag en hel deeel nya grejer. Dels massa saker jag behövde och hittade lite varstans och dels massa födelsedagspresenter. Presenterna får ni se i ett senare inlägg, här kommer all Mellby-shopping!


småprylar från min födelsedag i Danmark. från vänster:
Dracula (äntligen!), limstift, tictac från båten, elastisk tråd, suddpenna,
pumptvål, 2 kort, lösögonfransar & vackra klistermärken.


otroligt fina trosor från Lindex.


sorteringsbox från Maxi, halvhanskar från KappAhl och vackert nattlinne
i finaste gula färgen från Lindex (REA).


scraapbookklistermärken från en lågprisbod (jag ville köpa upp allt därinne).


linne med rund krage. vet fortfarande inte om jag passar i det...
från Rutigt&Randigt (2hand) i Båstad.


clownskjorta. också från Rutigt&Randigt.

Kommentarer
♥ FRIDA HJÄRTA KEVIN

Fina saker :)



SV; Okej :D

2010-08-05 @ 21:13:15
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0