kyrkvillan3.

Tredje och sista jobbveckan var förra veckan, men hann inte med och skriva då. Nu gör jag det så jag kommer ihåg vad jag gjorde.

På...
...Måndagskvällen var det dags för ungdomskväll. Det var ungefär 5 personer som kom och tittade på livebandet vi hade hyrt in. Ye. Sen var det övernattning för dom som ville. Vi bestämde oss för att dygna och vi hade så himla kul med sanning och konka utan konka, allsång och massa allmänt flum. Awesome uppesittarnatt.
[Innan jobbet var jag och badade med lillasyster på äventyrsbad.]
...Tisdagen fick vi ledigt eftersom att vi hade jobbat (?) hela natten.
[Sov dock hela dagen.]
...Onsdagen var vi och städade i en äcklig lokal. Såg ut som om ingen städat där på 15 år, uhh. Slängde nio svarta sopsäckar med skräp.
[På natten tältade jag och min syster på trädgården.]

...Torsdagen bakade vi bullar och diskade leksaker. Det förstnämnda var faktiskt roligt, men det sistnämnda var lite lamt.
[Åkte efter jobbet på "kick on" för att fira semestern med de andra arbetarna på jobbet. Vi spelade minigolf tills det började regna och då gick vi in och köpte VitaminWell + glass och hade allmänt trevligt. Sov i tältet igen.]

...Fredagen var det sista dagen och vi tog det rätt lungt. Fixde färdigt med leksakerna och städade några rum. Sedan ---> SEMESTER!


städning på onsdagen.





Kommentarer
♥ Linn

Jag målar porträtt och söker kunder.

Kolla in min blogg vettja :)

2010-07-20 @ 16:04:25
URL: http://dinoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0