bröllopet.

[Jag hade målat kronor på mina naglar,
men kan ej hitta kameran och kan därför ej visa. Nu vet ni i alla fall.]


Då var det över. Victoria's & Daniel's bröllop blev bättre än jag trodde. Fast själva vigseln var ju tråååkig, särskilt prästens 1 timme långa "tal"/predikan. Humor dock att han hade kortat ner det!

Nåväl, det som hände efter kyrkan var interessant.

Först var det kyssen när dom stod på ute på trappan--> finally.
Kortege-grejen var kul, för säpogubbarna var så söta.
Båtfärden var det roligaste. När dom rodde, hahaHA vad löjligt det såg ut.
Sen var det ett litet tal av kungen (!) + ett av kronprinsessan.
Förövrigt hatar jag ordet "kronprinsessa". Prinsessa räcker gott och väl.
Daniel's tal. Det finaste med hela bröllopet! <3
Tårtan var ful.
Så himla dåligt att inte en enda utav middagsgästerna var vegetarian :@
Dom dansade vals. Yä yä, inte den roligaste dansen att titta på precis.
Lol att dom skulle äta sen igen.

Kärlek är så fint, men Victoria's klänning var så ful. När hon ändå gifter sig kan man väl tycka att hon kan passa på att ha på sig något fint för en gångs skull. Men närå, det ville hon såklart inte. -.-

[Vi firade bröllop1 lite smått här hemma, samtidigt som vi hade släktfest och firade två 60-åringar. 3vligt!]

Kommentarer
♥ Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: haha jag vet, det gamla vanliga... ;)

2010-06-24 @ 07:12:22
URL: http://nevnarien.se
♥ Matilda

"Tårtan var ful" - haha, sant.

Kollade inte på bröllopet... lr jo, såg det sista slow-motion grejsen, haha xD



ps. Daniels engelska suger. höhö

2010-06-24 @ 16:09:20
♥ *Svar till matilda;

hans engelska var gullig. äkta svensk prins som snackar med svensk accent :D

//Zusanna

2010-06-24 @ 16:54:48
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0