kyrkvillan2.

Andra arbetsveckan över, soft soft. Och den var bara tre dagar lång.

I...
...Måndags var det barnutflykt till Stadsparken. Lekte i lekparken, grillade, spelade minigolf och åt glass. Det är svårt när barn ställer "jobbiga" frågor. Vid ett tillfälle var vi hungriga som en hamburgares fader. Ehh ja.
[På kvällen plockade jag och Mikki maaaaassa lupiner, mysigt.]
...Tisdags tog vi bilen och åkte och plockade mängder av blommor. Vi råkade köra över en hink som fastnade under bilen. Sedan klädde vi en midsommarstång... äckligt! :S
[Efter jobbet hängde jag och Mikki på A6.]
...Onsdags var det dags för midsommarcafé. Vi gjorde jordgubbsbakelser utav våra rulltårtor, 7/12 gick åt. Barn ifrån ett dagis + andra gäster kom till caféet och de dansade och sånt. Efter det blev det full fart i köket, vilket var roligt. Dock blev det en hel del disk, men det får man ta.
[När jag hade slutat åkte jag, mamman & Lina för att packa godis inför midsommar, något vi alltid gör. Sedan åt vi en liten sibylla-soya-hamburgare-picknick.]


Idag
, Torsdag, fick vi tydligen LEDIGT.
Imorgon, Fredag, är vi LEDIGA för att det är midsommarafton.

Det var den arbetsveckan det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0