Paris ~ rêver (vårsalong2)

Nu ska ni få se det andra bidraget jag lämnade in till Ungdomen's vårsalong (konstutställning i Jönköping). Man hade som sagt tre bidrag var och de skulle höra ihop på något sätt. Mitt tema var Paris.

Bidrag #2 var en liten tavla som jag hade gjort ett slags kollage på. Jag har målat med akvarell i bakgrunden och sedan limmat på olika foton, bilder och pärlor. Jag ville att denna tavlan skulle bli lite som mina drömmar om Paris ser ut.

Konstverket heter: Paris ~ rêver (drömma)











Vad tycker ni om den?
(Den ser bättre ut IRL...)
Bättre eller sämre än bidrag #1?

Paris ~ rêver (drömma)

Kommentarer
♥ Matilda

Jätte vacker.

Gillar urklippen, och flickan som håller i ballongen :P

2010-05-16 @ 18:47:34
URL: http://matildamodigh.blogspot.com
♥ - JenU

Svar: Tack.

Allt bra med dej idag? =)



Kram♥

2010-05-17 @ 18:41:02
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0