hälsa välkommen.

Jag har varit i skolan en dag tidigare än alla andra 3or. Yeeey! typ
Fast det var av en liten skojig anledning så det gjorde inte så mycket. Jag är nämligen med i Elevstyrelsen på vår skola :D Jag kandiderade i våras för att komma in i den och det var ganska många som sökte (dock kom 70% in, men ändå) och det var skolval och så fick jag försöka värva röster - och jag kom in! Hihi. Så himla duktigt av mig.

Nu återstår bara att se ifall jag lyckas uträtta något i styrelsen (ska jag vara helt ärlig så är jag mest med för att jag tycker att det är kul att se hur det går till och få tillgång till inside information, vet inte om jag har något att bidra med egentligen...hehe...men det är en hemlighet!)

Anledningen till att vi i styrelsen var i skolan var för att vi skulle presentera oss/visa upp oss inför de nya små 1orna ;) Dessutom har vi skaffat skol-blaizers/skol-kavajer som vi tänker försöka sälja iår, så detta var även ett bra tillfälle för oss att visa upp dem!


Välklädd med skjorta och matchande fluga (från loppis!)



fett cooool kavaj


obligatorisk hej-jag-är-väl-inte-efterbliven-kanske-bild


kavaj~Per Brahegymnasiets egen | skjorta~2hand
| ros i håret~hemmagjort pyssel | kjol~VILA | strumpbyxor~H&M 

Kommentarer
♥ Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-24 @ 11:41:07
URL: http://millahoman.blogg.se/
♥ Sara

Sv; okej ;p jag svarar på kommentarer :)

2011-08-24 @ 19:48:06
URL: http://sarawangmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0