nuharjagjullovandikiiindaloveit.

Hejs.

Jag har en årsresumé på gång till er, uppdelad i tre eller till och med fyra kapitel ;) Hoppas den ska smaka!

Annars har detta varit mitt sämsta bloggår sedan starten. Dels beror det på att jag "kom av mig" i slutet av förra året, dels beror det på att jag inte varit bloglovin-nörd detta år och FRÄMST beror det på att jag inte har haft en egen dator som fungerat normalt =( Har pga det kommit efter mycket med skolarbete i 3an tyvärr...ente kyl.



Under lovet har jag hitintills målat teatergolv, fixat julklappar, firat juwljuwljuwl, lekt med kusiner, tjafsat med efterblivna ordningsvakter, läst ikapp mig på bloggar, pusslat ett 1000bitars pussel tsm med mamma på två kvällar, kommit på en ny projektarbetesidé, läst i "Liftarens guide till galaxen", skaffat tillfälligt internet, redigerat två små filmer, städat och ordnat runt i mitt rum, sovit läänge.

Det jag planerar att göra återstående delen av lovet är att

gå upp tiidigt
check!
gå på nyårsrevy check!
ringa in det nya året check!
börja komma på och bestäma Projektarbetesidé check!
träffa los pojkeos och om det funkar såhär och ha kuwl mihi
check!
göra blogg-årsresuméer check! (har börjat, men det tar en evig tid...)
redigera nostalgifilm check!
redigera USA-film check! (har ljudet kvar bara)
JOBBA MER MED PROJEKTARBETET,
skriva om Sufflören,
fortsätta med Isak.

Peace<3

Kommentarer
♥ fridafridahej

ENTE KYL ZUSANNA.

haha, jag har planerat typ 9387543 skolsaker att göra på lovet. vad har jag gjort hittills? (...ingenting...) menmen, har en vecka på mig efter nyår.

förresten, älskar den hetsiga diskussionen på fb. det är skitbra, man SKA diskutera och ha åsikter, det får folk att tänka efter!

2011-12-30 @ 13:38:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0