Årsresumé 2011 KAPITEL 1 :Alternativ

Zusanna blickar tillbaka på året


Hur har året tvåtusenelva varit för dig?

Dåligt Najz Jättebra Underbart
Har haft många fina stunder. Relationstrassel drar ner betyget.


Bättre än året innan?

Nej Lite Absolut Mycket
2010 var liiivets år, svårt att slå.


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Nej Lite Absolut Mycket
Klart att jag gjorde nya saker, men inget JÄTTEstort och inte ÖVERDRIVET mycket.

Har du gjort någonting du ångrar?

Nej Lite Absolut Mycket
Egentligen kan jag känna att "varför gjorde jag så då?", men har lärt mig att man aldrig ska ångra saker eftersom att det man gjort kändes rätt där&då.

Ångrar du något du inte gjort?

Nej Lite Absolut Mycket
Tyvärr får jag lätt ångest då jag ser hur mycket andra gör i sina liv och då kan jag känna att jag också måste göra mer och galnare grejer. Dock inget speicifikt jag känner att jag missade 2010.

Har du varit duktig i skolan?

Nej Lite Absolut Mycket
Duktig under första halvan (2:an). Sedan dog datorn på riktigt och har kommit efter i mycket i 3:an (Projektarbetet!!!). Dessutom har det varit extremt mycket skolarbete i höst.

Har du skämt ut dig?

Nej Lite Absolut Mycket
Det gör jag ofta, inget typiskt för detta året. När jag blir hyper/överväldigad över något släpper jag ofta fram en okontrollerbar&barnslig&flummig sida av mig själv, den är pinsam och skämmer ut mig.

Har du gjort något dumt mot dina vänner?

Nej Lite Absolut Mycket
Har fortfarande problem med att jag råkar säga fel saker inför fel personer, saker som kan såra utan att jag menar det eftersom att jag har halvelak humor. Har skadat och varit dum mot en som inte förtjänade det.

Har en vän gjort något dumt mot dig?
Nej Lite Absolut Mycket
Jag har blivit besviken och irriterad på mycket, kommande år ska tid inte ödslas på fel människor.



Har du förlorat en vän?
Nej Lite Absolut Mycket
Det är alltid så att man förlorar en del vänner då man närmar sig några andra.

Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän?

Nej Lite Absolut Mycket
Se föregående fråga.

Har du ljugit för en bästa vän?

Nej Lite Absolut Mycket
Det är inte min stil. Förutom vita lögner vid väl valde tillfällen.

Har du varit ute och rest?

Nej Lite Absolut Mycket
Berlin, Malta, roadtrip-till-Franktike, Västkusten, Lund åtskilliga gånger.

Har du träffat dina idoler?

Nej Lite Absolut Mycket
Träffat Danny på EMD-konsert, Måns på tennisveckan i Båstad, Mede på humorfestival, Robin Paulsson (fast vågade inte hälsa :o), Psykakuten i chappen, Betnér på standup i Jkpg. Det är godkänt.

Har du tränat?

Nej Lite Absolut Mycket
Har jazzdansat. Försökt simma, ska göra det mer nästa år.

Har du sovit?

Nej Lite Absolut Mycket
Alldeles för lite för min hälsas bästa.

Har du stressat?

Nej Lite Absolut Mycket
Blir så då man vill hinna mycket på kort tid. Skolarbete sätter press. Busstider hit&dit.

Har du ändrat livsstil?

Nej Lite Absolut Mycket
Blev vegan. Fått ett lite mer oregelbundet liv.

Har du haft roligt?

Nej Lite Absolut Mycket
Skitkul mååånga dagar. Gjort melodrama, varit på nöjesgrejer, underbart sommarlov, roliga resor, awesome födelsedag, distansförhållande, roligt umgänge och annan random shit.

Har du varit kreativ?
Nej Lite Absolut Mycket
Always am ;) Har gått bild på kulturskolan, bildkurs i skolan, teatrat, handarbetat, fixat med lustiga lösningar på alla möjligt problem, sytt, spelat in film osvvvv.

Blev året som du har tänkt dig?
Nej Lite Absolut Mycket
Well, hade tänkt att jag efter studenten skulle ha någon att dela lägenhet med. Denna någon försvann på vägen under året. Suger.


förhållandevis superår för Zusanna

Kommentarer
♥ frida

Nu är jag nyfiken på en massa saker!!!

2012-01-11 @ 15:54:45
♥ Svar till frida;

haha, fråga då? ;)

Eller så får du svar på det i de andra delarna av årsresumén, vet inte vad du har för typ av frågor...

2012-01-12 @ 15:40:58
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0