hemligheterna bakom BalZusanna.











Klänning ~Fyndkällaren [2hand] i Lund
Underkjol ~ebay
Skor ~från konfirmationen 2008, men limmade på rosetter av klänningstyget
Väska ~från Erikshjälpen [2hand] i Lund
Halsband ~fått av farmor
Handskar ~Myrorna [2hand] i Jönköping
Fjärilsring ~loppisfynd
Rosa pärlarmband ~egengjorda
Klocka ~2hand
Violer ~plockade i trädgården



Gröna färglinser
Lila glitterögonskugga (från loppis om ni minns?)
Mineralfoundation från tikei
Lösögonfransar från syrien
Mascara från Apoliva (finns på apoteket!)

Och frisyren skapde jag med hjälp av den lilla "visions-bilden" jag fick i huvudet och skissade upp i paint! Istället för rosetter försökte jag mig på att ha blommor i håret. Äppelträdsblommorna var tyvärr lite för överblommade och violerna dog av värmeslag direkt, så i slutändan blev det vita busk-blommor som fick vara i håret;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0