sommarlov 2010♥ -week-by-week


#1 Först gjrode jag ett schema på allt jag ville hinna med under
kommande 10 veckor. Sedan startade jag lovet med feriepraktik i kyrkan.
Kul arbetskamrater!


#2 Fortsatte sommarjobbet en vecka till.
Det blev midsommar och Hanna bodde hos mig!


#3 Tid för en fantastisk vecka på Skaaaftö!


#4 Jobbade en tredje och sista vecka. Semester-kickON.
Superawesome helg i stugan med släkten.


#5 Sommarsaker som grillfest, Vättern, Ullared & Morden i Missommar.


#6 Var med Jùlia och annan släkt i Mellby.
SunnyStandUp, grillning, 17årsdag i Danmark!


#7 Vecka två i Mellby. Fick se min förebild.


#8 Chillande hemma och födelsedagsfirande/dygnande.


#9 Underbar vecka i Taizé♥


#10 Vilade upp mig och njöt av den sista ledigheten.
Slutade mitt grymt underbara sommarlov med kräftskiva i stugan!!

Kommentarer
♥ iida

sv: i mullsjö :D

2010-09-05 @ 14:12:48
URL: http://iidas.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0