skogspromenad -.-"

God dag. Gissa vad jag har gjort idag (rubriken säjjer väll allt). Just det. 6 km! -.-' Himla skolan tvinga oss o gå 6 kilometer!! helt laaamt! :/
Först gick vi typ 2-3 km från skolan till nån himla strömsgård eller nått :P SEN skulle vi tydligen gå med hela blå kub. o så gick vi då .. när vi trodde vi hade gått över halvvägs, då kom det en skylt där det stod: 2 km ..! laamigt asså. O så var det värstich blött o så o geggigt, tur att jag var den ända som hade stövlar :D I lööw stövlar ;) mahaah <3 i alla fall, efter typ 5 km eller nått kom vi till en vägdelning, man kunde gå antingen höger eller vänster. Vi tog höger. Så såg vi den himla gården där vi hade börgat. Men då kom vi på (jag&nanii) att det måste vara fel (ofc, vi går la aldrig rätt??) , eftersom vi skulle få korv nånstans på vägen, o det hade vi ju inte ätit än. Så vi fick vända o typ gå ännu mer! jag säjjer då det. Om det inte hade varit för den där himla korven, då vet jag inte om jag hade vänt. Se n var det typ slut efter två timmar eller nått vid grillplatsen. Så då gic vi till bussen. Som vi såklart missa. o 25:an går ju inte ofta. Så vi fick sitta där (o springa runt lite) vid busshållplatsen i kylan med alla getingar i typ 40 min -.-" o när väl 25:an kom (givetvis över 5 min. sen) så var den typ proppfull! det var exakt att jag kom av. pjuh!

men, jag säjjer som jag alltid gör, man fick ju motion i alla fall =D Och lite frisk luft ; )

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nu har jag suttit o läst neew moon (<3333) o ätit o läst i nån timma. o suttit lite vid datorn, of course =) Man måste ta slappardan idag, för imon har vi tyngsta dan =( o jag o nadjii ska kanske (förhoppningsvis!!) börja på teater ! <33 gauch vad jag längtar!!

puss&kraam
Zusanna<3



blommorblommorblommorblommorblommor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0