Congrats. Nadjii!! <33

Sorry.

Jag hade tänkt skriva mer igår, men tyvärr var det en hel hög läxor som väntade när jag kom in efter den hårda promenaden. Klockan var ju ändå åtta, så det var lika bra att sätta igång. Jag hade ju Biologi-prov idag. Det gick sådär. Han inte med MVG frågan och han bara skriva lite om växthuseffekten. Men nu har jag iaf säkrat mitt VG. Får komma igen till våren.

På tal om det som står i förra inlägget - bloggfria måndagar - så är det sant. Jag har ju skola på morgonen, gymnasiematte direkt efter, kommer hem kl. halv sex då jag äter och gör läxor innan jag sticker till fiolen vis halv 7. När jag kommer hem vid åtta så är det '90210' och/eller läxor.
 Ingen plats alltså. Du får stå ut en dag. Och nu till jul har jag ju tid på måndagar.. (a)
-------------------------------------------------------------------------------
Hmm, vad har jag gjort i veckan då?

I måndags var det som vanligt. Som du ser där uppe lixom ^. När jg kom hem var det trehundra ton läxor att göra, bl.a. matte, så jag satte '90210' på inspelning och tog i tu med det. Satt väl uppe och räknade till 11-halv 12 eller nått -.-'

Igår så var det ingen innebandy. Så direkt efter skolan åkte jag till A6 och köpte en present till Nadjii ("Lilla boken om latmaskar" ^^). Och så köpte jag ett armband som jag fullkomligt älskar! Jag ska visa sen.
 Sen åkte jag ner till stan' och mötte upp Nadjii på SENSE. Vi tränade i några timmar och åt lite nötter. Mmm =) Och så åkte vi hem och jag pluggae som sagt ekologi och matte.

Idag så har jag varit i skolan till halv tre. När jag kom hem beställde jag nio biljetter till 'Twilight' nästa onsdag!! Omg. vad det kommer bli bäst. I LOWE it.
 Sen åt jag snabbt och åkte till biblioteket. Jag skulle nämligen måla klart det sista på min tavla - "i sista stund". Det skulle nämligen vara vernisage idag kl. 6. Så jag målade klart och sen så gick jag runt på biblan där jag hittade tre böcker jag ville ha. Men jag hade ju inget kort...
 Så jag gick till stan' för att leta rätt på något åt Mikki som fyller år på lördag. Jag hittade en donut.
 Mötte upp mamma på biblioteket vid sex och vi gick på utställningen och kollade. Mamma såg direkt vilken som var min... Jag kan visa den sen. Jag har bara inte tagit kort på den än...
 Sen gick vi ner till biblioteket och fixade mitt kort. Det kom bort i mars. Vi hämtade ut det och jag lånade de här böckerna:


'Hotel Transylvania' - Wampyrbok(?)  /skräck
'Skuggorna i spegeln' - Wampyrbok <3
'Simon & Sophie - "vanlig bok"
'Varulv' - Warulvsbok

Slutligen åkte vi till 'A6' där jag hittade något litet till Mikki och en svart liten julgranskula till meej. Ihh, I lowe it! Ska ha den i mitt lilla fönster sen. Jag ska visa senare.
------------------------------------------------------------------------------
Nu sitter jag här med Engelska-redovisning och matte-prov-övning och franska-dialog att göra. Bara och sätta igång.

Nadjii fyller 15 år idag!! Congrats min fransyska!! =D


<333


peace out!

(PS. 'True blood' Canal+First, 22.00 ikväll - missa inte!!)




//Puss&Kraam

              Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0