I'm sooo ready for Twilight!

Yesterday så var jag inte hemma myket. Eller jag vaknade vid 12, gjorde i ordning meej, åt och stack till stan' där jag köpte julisklappar och tränade med Nadjii. =)

Och sen så duschade jag och familjen stack till några vänner, Hanna med fam. Victoria var även där och vi hade "smått skoj" ^ ^ Vi tittade bland annat igenom hela skolkatalogen (från förra året med) och sa vilka vi störde oss på och vilka djur/kändisar folk var lika.. Haha. Det var roligt roligt. Jag hittade boken "lilla pessimist boken" hos Hanna. Den måste jag ha!

-----------------------------------------------------------------------------


Idag var det match i Vrigstad, 6-0 till HIK. Ägit!! : D
Sen har jag bara duschat, städat och pluggat matte.

Nu äre' SO och Kemi-läxa som jäller. Får väl ta och spela in parlamentet, som förövrgt börjar 20.30.


I'm so ready as someone can be. Just ten days left.


Puss&Kraam

               Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0