Internet på lapptoppen =)

Yeeeey!

Pappa har fixat så att jobbets lapptopp blev inkopplade med en lååång förlägnings-sladd från mellanvåningen till källaren. Vilket på vanligt språk betyder att han fixade internet på lapptoppen som jag skriver på nu! : ) Lovley, huh?

Idag gick jag upp vid tjugo över tolv. Då satte jag meej och tittade på MTV och åt frukost. Sen så gjorde jag i ordning meej, gjorde den extra nogran sminkning, klädde på meej, åt middag och voilà, nu sitter jag här. Efter trettio minuters tjat på min lillasyster och lite läsning hos Kenza. Jag typ älskar hennes blogg. Man bli beroende. Och avundsjuk!

Ih,ih,ih. Igår blev det JuuuuuulLOWe!!! Åh, man har ju längtat en del asså.
 Igår morse så gick jag upp vid tjugo över sju för att hinna fixa i ordning meej ordentligt, locka håret och så. Jag blev riktigt nöjd med det : )



Sen så började jul-avslutningen i aulan vid halv tio. Sjukt boooring som vanligt, bara rektorns tal och massa körer som sjöng. Hur kul är det egentligen att lyssna på det lix? Inte ett dugg kul.
Men iaf, efter det så gick vi till vårat s.k. (det är väl så "så kallade" förkortas?) hemmklassrum där vi fick våra betyg. Omg. Läskigt var det och öppna, ohjaa. Men det var bara två positiva överraskningar, annars vad allt som jag trodde =D Ska visa sen...

Efter skolan så städade jag lite hemma och läste om Lena´s del i 'Systrar i jeans - sista sommaren'. Omg, så sjukt sorgligt med henne och Kostos! Började gråta massa av deras omöjliga kärlek. Så fint och hemskt!

Sen blev det tv med 'Robins' . HAHA, alltid lika kul, right? Me lowe.

-----------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag julpynta. Haha, äääntligen. Men sen är jag ju efterbliven.
Efter det ska vi åka till några kompisar och äta den traditionella julgröten. Kommer bli myyyys. Och förhoppningsvis väldigt kul, med tanke på vilka som kommer : D

Missa inte sista avsnittet (?) av 'Svensson, Svensson' kl. 21.30 på 1:an ikväll!



Puss&Kraam
          Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0