tired as always

Hellu U.

Idag har jag varit trött. Som alla andra dagar.

Ihh, igår vann jag ett pris!! Du får se det sen.

btw, jag hade tänkt att ändra om lite på min blogg... Typ göra en svart/vit/grå/röd header och ändra färger på rubriker och lite sånt.Vi får se hur det blir. Jag ändrar succesivt.

Ska iväg på bild+träning snart.. så jag måste typ skynda på. Men jag hinner ladda upp min favvolåt först. Gouch, looooooowe it! Du ska få se...


passar jag i inbakad?

Puss&Kraam

           Zusanna<'3

Kommentarer
♥ fanny

det var sjukt fint sanna det måste du ha oftare! :)

2008-12-04 @ 21:14:38
♥ Zusanna



Svar till Fanny;

Okeej, tack =) Får försöka ha det då.

2008-12-05 @ 19:13:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0