SM i Götet

God va' lessen jag är. Asså sorry. Men jag åkte på morgonen i lördags, var borta hela söndagen och fick inte pilla på datorn igår. Måndagar är "datafri dag". =(   so...sorry.

Jag var iaf i Götet i helgen =) Och kollade på när mitt lag spelade fyra matcher i (innebandy) SM. Egentligen skulle jag ju varit med, men jag blev förkyld.. Och så hade jag ingen känsla. Ingen match-känsla alls. Men det var kul. Att kolla på och vara där liksom. Fast vi förlorade två matcher och spelade två lika. Vi. haha. Men man ville ju ändå vara med på planen när man väll satt där. Det går ju inte att förneka.

Vi sov på ett "mysigt" vandrarhem. Eller nä, inte riktigt. Det var typ nere i en källare, ijämte en tvättstuga - du vet sånna som dom har i hyreshus. Och så var det värsta tre rum som dom hade slagit ihop till nån slags sovsal. Och så stod det då massa våningsängar där. Kassa, läskiga, vingliga våningsängar. Vissa fick lyfta ner sin översäng för att de var så vingliga och andra var endast (?) ihoptejpade. Scary? Mhm!

Vi gick även på Lisseberg och på ett köpcenter i Göteborg dåva'.

Bilder kommer om typ tio - tjogo min. Håll ut!!


Puss&Kraam
               Zusanna<'3

PS: Vi gick inte vidare till Falun =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0