Fixat med Granar och Juwlgordis

Go'kväll : ) How was your day?

Idag ringde faktiskt väckarklockan vid nio. Ohh. Det var hemskt. Men mycket skulle hinnas med...

Vid halv elva var vi färdigklädda, jag och my little sister. Vi tog på Hund' kopplet och gick ut i elljusan. Där letade vi granar. Vi gick säkert runt där en halvtimme på alla genvägar vi kunde hitta, hehe. Men vi letade ju bara granar. Och jaa, de hade huggit ner massa, men det var bara jättestora granar och massa grenar. Men tillslut, på hemmvägen faktiskt, såg vi två små halvfina granar som vi, hehe, snodde... Sen hittade vi en lite större, men inte lika fin som vi tänkte ge till Jacke'.

Väl hemma lämnde vi granarna och Hund' och gick hela vägen bort till ICA och Konsum, in och köpte ingredienser och gick hem igen. Det tog en timme. Pjuh va' jobbigt!

Sen åt vi begagnad mat (rest-mat). Usch. Och efter det var det då dags för själva bakandet. Vi skulle göra juwl-godis. Det blev jättegott. Men vi hade problem med att smälta chokladen i vattenbad, den ville bara inte! Så det slutade med att vi smälte 600 gram choklad i micro -.-" Men det blev jättegott!! Receptet kommer snart.

Sen skulle jag och Nadjii till SENSE och träna. Problemet var att bussen aldrig kom. Jag stod på hållplatsen från kvart i (då den skulle komma) till fem över tre. Och det blåste och var älmänt iskallt! Så jag gick hem i tjogo min och tillbax igen för att vänta på nästa. Tillslut kom den och efter ytterligare trettiofem minuter så värmde vi upp på gymet.

Träningen gick bra som vanligt. Jag var kanske lite extra trött, hehe. Och när jag kom hem skulle jag koppla inte modemet. Då går proppen - igen! Och mamma är inte hemma. Som väl var kom hon efter fem min., bytte propp och jag kopplade in modemet i ett annat uttag.

Och nu så sitter jag då här och svara på lite kommentarer och läser bloggar : D Åhh, I lowe the computer!!<3

Maten står på bordet och ser så övergiven ut. Sorry comp. men den går före!



Puss&Kraam
              Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0