Massa bilder från juwl&helgen : ]

Med tanke på förra inlägget kanske du tror att jag har turen att få åka till Mjölby. Men så kul ska vi inte hare'. Det är bara en önskedröm. Mamma kommer aldrig ge med seej. Fast hon vet att det är en av de största/bästa julklapparna hon kan ge TVÅ av sina barn (Linos är med beroende av Johan). That sucks, Life sucks.

Jag vet att jag kommer gråta (sjukt mycket?) över det här sen. Men varför börja deppa nu?
--------------------------------------------------------------------------------------
Jag vill hellre visa massa bilder från juwl och helgen som gått. So, here you are;


Santa1, he just soo sweet, don't you think? ^.^


Santa1, again


man blir ju glad av presenter och tomten!


o här har vi dom


mellan-landning hemma...


...innnan vi träffade Santa2 =D
vem är sötast, Santa1 eller 2?


paket,paket!!


Ännu lite gladare?


o så spelade vi ju GH : D


min juwlafton's outfit:
~ klänning - H&M
~ tröjja (över) - Lager
~ strumpbyxor - ??
~ Joahn-armband - DustinHome



min älskade lilla fina gran


o det älskade juwlgodiset : ]


testing, testing nya;
- mascaran
- öronhängena
- & läppstiftet!



jag tycker det är asgrymt...


testing tofflorna : ]


efter-rätten på den Asiatiska resturangne var; friterad banan!!


och alla fick en Nalle efter maten! Alla sju "barn". + morfar, för han fyllde år.
så, detta är;
Jasper <3



mormor&morfar's plastgran.
----------------------------------------------------------------------------------

Det var alla för tillfället,


Puss&Kraam

         Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0