'Ensam Hemma 2'

Tjenare' sickan!

Kände bara för att skriva det. Det lixom bara...kom. Men det kan vara för att jag igår kväll satt och kollade påen film som liknar 'Jönsonligan'. Nämligen 'Ensam Hemma 2 - vilse i New York'. Den är sjukt kul. Hahaha, Kevin är så himla grym! Hur smarta fällor som helst gör han - och tjuvarna är bara liiiite överdrivet tröga - men ändå ; )


Kevin: "Jag fick ett par rollerblades en gång, men jag var så rädd för att förstöra dem, så lät dom ligga kvar i sin låda. Sen växte jag ur dom och var tvugen att slänga dom. Jag hade inte annvänt dom en enda gång.

Det är samma sak med ditt hjärta. Du är så rädd för att det ska gå sönder, så du vågar inte annvända det. Och om du inte börjar göra det snart så kommer du behöva slänga det..."

 

Sen så kollade Lina på 'Camp Rock' igår med och då kollade jag lite. Fast hon kollade på svenska och då var det ju inte så bra... Och Joe Jonas prtade skånska! Hahaha, det lät grymt fult! ^. ^Men av det jag såg så gick det inte att undgå att jämföra den med 'HSM', men det gör inget, för jag älskar ju 'HSM'! Kort sagt; 'Camp Rock' är en film man blir glad av =D

 

------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag göra en Årsresumé - för deej!

 


//Z<'3

 



Kommentarer
♥ Anonym

Detta var JÄTTEFINT, du verkar haft ett jättebra år! Gott nytt 2009 me <3

2008-12-30 @ 22:32:37
♥ Zusanna

Svar till "anonym" (Maaruu);

Åhh, TACK så mycket !! =) <3

Dessamma du! : ]

2009-01-01 @ 13:14:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0