förkyld/"sjuk"

Tjaow.

Egentligen skulle jag ha varit på träning nu men jag är så himla förkyld, så det funkar inte. Det är asjobbigt. Jag blit jämt så jätteförkyld lixom. Eller typ jag måste snyta meej hela tiden och jag mår illa hela tiden och jag har ont i huvudet hela tiden och jag hör typ bara vad jag säjjer "inne i huvudet" lixom hela tiden. Inte kul alls. Får se om jag måste till skolan imon.Idag var den iaf jättejobbig. Eller inte själva lektionerna i seej, men det var väldigt jobbigt att vara så förkyld/"sjuk". =(

Det finns sånt här ute om nån var interesserad:


<3

Usch, det är så himla kallt och jobbigt! Bu. Jag invigde iaf mina vinterskor.Vääldigt skönt var det och inte ett dugg kallt. =)



Nä, nu måste jag duscha och plugga. Hate.



Puss&Kraam

           Zusanna<'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0