Happy (?) Allahellgona-Day



Tjao, hoppas du mår finfint idag. Jacks' tycker jag är blek som ett spöke =)

Själv är jag oerhört deppig - sista dan' på livet (känns det som)! =/ Och  jag måste göra en hel låt ikväll... Jösses vilken idiot jag är!

Ida' så var vi i alla fall på farfars och gammelmorfars och gammemormors och nårra tills gravar och tände ljus. Det blev så vackert så : ]


Hope you´re resting in peace grandad' <33


Hahaha, Lina läste såhär:
"Här vilar Elof Nilsén och hans macka Märta".
Asså macka = smörgås ni vet?! >.< Jag höll på att dö där på kyrkogården ^ ^. Av skrattv då.




Puss&Kraam
Zusanna

Kommentarer
♥ Hanna

Tack :) ja visst ären. Den är från Asos. Kommer inte ihåg hur mkt den kostade. Gå i oc kolla vettja ! :)

2008-11-03 @ 15:59:47
URL: http://honhannah.blogg.se/
♥ Zusanna



Svar till Hanna;

Mmm (drömmer)... Okeej, tack så mycket!

2008-11-03 @ 16:05:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0