Hjärtebröd och Snööw

I'm so sorry about yesterday.
Men mamma hotade med data-förbud om jag så mycket som nuddade datorn.

Kan berätta va' jag hittade på för kul igår då.

På hemmkunskapen skulle vi baka 'solros'-bröd (med solrosfrön i asså). Jag gjorde hjärtformade.


blev gott!

Sen efter skolan så hade jag ju gymnasiematte. Det var ju inte så roligt. Men - det funkar. Vi gick igenom, hmm, reella tal tror jag. Det var samma sak som bråktal. O så snackade han massa om att han var en pizza-bagare som gjorde "slizar" ^^. Han gjorde tydligen 157 slizar av en pizza. Och sen kom det in en som skulle ha 68 stycken. Sen kom det en som skulle ha 39. Det var hans sätt att beskriva 68/157 + 39/157 (asså 68 157:e delar plus 39 157:e delar). Haha. Jag typ skrattade ihjäl meej. Paou också ^.^

När jag kom ut var det sånt här.


Så jag gjorde lite fint : ]

Ihh, och när jag kom hem låg denna i trappan:



Jag började skrika, för jag blev så förvånad och glad över att jag hade ett nummer kvar av premunurationen. Sen skrek jag ännu mer när jag såg vad som fanns i!

Mamma trodde jag såg en spindel.


klicka!

Men det var "bara" så att WIll, Zac, Twilight och Månsan var med!! =)



Puss&Kraam

               Zusanna<'3

Kommentarer
♥ Nessi

GE MIG TWILIGHT :O

2008-11-25 @ 20:26:58
URL: http://www.watervampite.blogspot.com
♥ Zusanna



Svar till Nessi;

Hur??

2008-11-27 @ 15:59:40

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0