Inget SM för förkylda inte

Hello.

I onsdags var jag som sagt på 'Twilight' för andra gången, om du råkade missa det.. Åhh, lowe it so much <3 I can't even find the words...

Well, idag så har jag väl inte gjort något spec. Skola you know. Sucks' so fett mutcho. Men what to do? Ingen aning. Lämnade in min praolapp idag. Jag ska troligvis proa på Chokladverkstaden. Ihhh! Fast bara den andra veckan. Den första så ska jag förhoppningsvis praoa på 'Höglunds blommor'. Jag antar att det är nån slags plantskola. Bra eftersom jag vill bli florist! ; ) Så;
"Keep your fingers crossed for me."

Hihi, igår var det lite kul på engelskan. Vi skulle diskutera lite i små grupper dåva'. Och vissa är inte så bra på engelska (sry.). Vi skulle då berätta vad vi gör en helt vanlig dag i våra liv. Sara ba';

"I take my clothes on my body..."


Omg så kul det var! Hahah, vi höll alvarligt på att dö! (Hon skulle säga att hon klär på seej) ^^ Det kan bli kul ibland på engelskan till och med. Tro det eller ej.
-----------------------------------------------------------------
Imon' är det innebandy SM i Göteborg. Så typiskt att jag skulle bli förkyld va'?? :@ Så jag kan inte vara med och spela på SM. Fatta va' hemskt :O Men jag är ändå liiite lättad. Mina nerver skulle troligvis avlida annars lix. Inte bra. Och jag är rädd att jag skulle förstöra för alla. Jag har ju inte tränat på ett tag, pga min förkylning lix.

Och så hänger jag ju med och tittar. Mikki och jag ska kolla på 'HSM3' och 'Twilight' i bussen =D Så jag kommer hem på söndag.




Puss&Kraam

              Zusanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0