Manda Jenssen ♥

Det var bara sååå himla bäst.

Allvarligt. Hon är verkligen grymmast. O så är hon så vacker och hennes hår är så fint. Allt är perfekt med hon helt enkelt.

Iaf, jag och Jonnah kom då till konserthuset vid kavrt över 6 o så hängde vi in jackorna i garderoben och gick in i själva "konsert-rummet". Där satt vi på rad tolv i mitten ungerfär. Mkt bra ; ) Först kom ett "förband". Det var nån Edith Backlund. Hon sög almost. O det var ashögt. Så jag tog på meej öronproppar =)

Vid sju kom Amanda!! Omg. Hon är så amazing! Hon sjöng kanske tio låtar eller nått och hon hade jättefina kläder, as always. Självklart hade hon inga skor. Det har ju liksom blivit hennes stil. Och det passar henne. Att gå utan skor asså. Hon var iaf overkligt bra, särskilt sista låten "Hallelujah". Det var så fint.

Efteråt lyckades jag träffa henne. Det var typ "bara" jag, Jonnah och 20 till som fick det : ]












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0