Taco"kväll" + släkt"kalas"

hahaha >.<

Sorry. Svensson, Svensson är för kul. Max är bäst. Men nog om det.

Ida' så var jag först på taco"kväll" hos Mirre. Fast det var vid 3. Vi åt ju (o dom lagade maten..) och sen hade Nadjii gjort en frågesport. Jag vann! Tycker jag.. (men dom andra tyckte jag kom 2:a =/ ) De andra skulle åka skridskor efter maten, men jag kutade (kutade och kutade, mer gick^ ^) hem för att vi skulle ha "släktkalas".

Så jag dammsugde - snabbt!! Sen kom folken och då åt vi (igen,hehe). Typ massa skaldjur. Räkor och kräftor o sånt. O så kollade vi på hockey. Hv vann med 2-1 om du ville anteckna : ] O sen kollade vi då på två Svensson, Svensson-avsnitt och åt vanilj-panacotta. ihh.

bilder kommer




Puss&Kraam

Zusanna<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0