Dom flesta kände igen meej. Nu kommer alla göra det. Det ska bli kul!

Kolla från 00:45. Där börjar det rooliga =D

Goddag kära vänn, ovänn eller bara; hej du folk.
Ledsen att jag har varit lite seg, men internet funkade inte igår pga att min lillebrorsa skulle koppla ihop våran dator med en annan. Helt i onödan -.-' Men där har ni problemet i alla fall.

Igår
trodde jag ju, som sagt, att jag skulle dö. Men här sitter jag! Ett under. Ett fantastiskt sådant =) Orgenteringen gick väl la.. ok. Men inte direkt bra. Vilket gör min chanser i gympa till MVG. Dammit! :' (

Det var då meeningen att jag skulle springa själv. Fast Jonnah och Sara kom typ dirket efter meej, så det blev ungefär som att jag sprang med dom. Men jag "jobbade" inte med dom så att säjja, jag hittade ju själv och allt. Det var int så svårt. Mest grymt jobbigt! Asså förlåt, men jag hatar orgentering. Jag kom i alla fall näst först i vår klass. Helge kom typ en minut före eller nått, men egentligen låg vi före han hela tiden förutom typ sista kontrollen eller nått. Det var 13 st. sammanlagt och banan var typ 4.2 km lång = tog ca. 1h & 3 min. för meej. Tror jag. Lärarna sa att det var bra, helt klart VG. Men damp på dom. Jag vill inte ha VG! (Bättre än G, så man ska väl inte klaga, men ändock.)

På kvällen hade jag Bild. Denna har jag gjort tidigare på bilden:
                          
                      Man ser lätt att det är en svan ^ ^                Lovley. <3

Sen hade jag träning med. Problemet var att det var idol o ch Johan älskade var sist <3 Så, jag och Mikki kom typ tio min för sent för att jag var tvungen att se han. Men det får dom ta lix. På nått sätt är han much more important än en liten träning.
----------------

Idag.
Ja, vad ska man säjja..? Det har inte hänt så himla mkt. Mer än att jag har varit i skolan och kollat på "love actually", jobbat med mobbade "n-tal", övat på musikhistoria-prov, kollat på en jättekul serie på franskan =) och sytt på mina mjukis-byxor (fast jag ligger sist  : / ). Fredagar är lättish den bästa dan' på veckan!
Sorgligt!

Nu.
Så sitter jag här och bloggar. Lina (my little sister) har tjejkväll idag. Hon är 8 år. Du anar inte hur jobbigt det är!

Tänk deej detta:
Du sitter vid datorn och försöker konsentrera deej, där låter det plötsligt som om golvet över deej håller på att gå sönder  och man hör massa skrik och "sång". Gassa vad det är. Jo, det är "bara" Lina och hennes 5 vänner som leker bro-bro-brejja på våningen över.

Eller tänk deej detta:
Du sitter och lyssnar på musik vid datron. Nick är på (på tv:n). Jacks springer runt med sin nya, "grymma" systemkamera och försöker ta kort på tjejerna. Som absolut inte vill vara med på kort. Fatta skriken och tjuten och allt. Och han försöker inte bara en gång. Tjut, skrik och massa mer gälla ljud (sånna sim bara tjejer kan göra ni vet) - det är inte helt mums för öronen inte! Usch.

Nu sitter dom dock och äter. Thank Loord(-i ^ ^) for that!

Ikväll.
Kvällens höjdpunkt är ffs IDOL. kl. 8 på 4:an. Johan kommer va grym, promes!
Sen tror jag att Kevin me kommer vara det om han kör "footloose". Jag höll på att dö igår! Shit vilket glädje piller den musikalen är/var. Omg!
Om Jesper kör "Hallelujja I just love her so" som kommer han vara asbra + att han - om han ser ut som igår - kommer vara aslik Danny - fast sötare!! Det var han i alla fall igår =)
Sen kommer förhoppningsvis Alice var sjuk bra om hon kör "Fighter". Loovar den låten såå mkt.!
Och - ofc. - så kommer Yasmina och Robin - TRYCK HÄR -  vara så himla sjukt vackra som bara dom kan va'. I´m so jelous at Y!
~Men, J är bäst!   <33

"Blade" kanske jag ska se ikväll.
Eller "Fredag hela veckan".
Eller båda (= hoppas!)


Hugs'n'Kisses
                     
Zusanna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0