Håltimma-lover!

Nu så är jag hemma. Hååltimma vettu'! Det är så himla naajsigt. Fast det var ju typ -minusgrader ute idag =S Så jag höll på att förfrysa meej (fast jag hade bannpand, tjocka vantar & halsduk) ! Och om tre minuter ska jag gå ut med hund och sen cykla tillbaks. Inte direkt lika kul som det var att cykla hem, om man säjjer så.. = / Men ändock, att vara hemma i 45min är inte illa det inte, haha. Synd blir det bara sen på vintern när det inte går att cykla, då måste jag sitta i skolan och tråka i typ en timme.. =(

Idag har jag bara haft matte i typ en kvart, sen hade vi nutidsorgentering och Björn, EMD & Vampyrer var med på frågorna!! Efter det hade vi franska och gick igenom det som kommer på provet. Värsta stort säjjer jag bara! = O Nu ska jag ha SO-förhör om H*****. Hatar the damn' gubbe!!! :@
Kanske inte kommer in mer idag beroende på att vi har såå mkt läxor. Sry.

C'yaa.



Puss&Kraam
          Zusanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0