LOOOOV!!!

heejsan : ]

Nu så kommer mormor och morfar och hämtar meej och linos snart för att vi ska till basaren på KFUM. Självklart är det bara för deej att komma till ungdomens hus också..! =) haha. Jag tar med meej två böcker... fast Hanna kommer vara där så det kommer nog bli kul. Vi ska i alla fall till play planet och köpa tänder. ihhh!! =D Om hon hänger med. Annars går jag själv. Kanske ska stå vid godislotteriet med.. haha. (men jag äter ju inte godis...^ ^) Jaja, sen är det iaf IDOL!! Omg, har saknat JOHAN hela veckan!! Kommer bli så grymt! <3

Jag kan inte blogga i helgen!!!!! ='( För Jacob, min lillebrorsa, ska på LAN i kyrkan och då ska han ta med seej våran dator (!!) Och vi som bara har en i familjen.. Fattar du nu varför jag längtar till min MAC-lapptopp?? Han ska liksom vara där på lanet från kl. 10 på morgonen till 12 på natten. Shit. Nu vet ni varför jag kommer bli lam iaf.

Imon ska jag spela match. Sen så ska jag på hajk med tonår =) Gonna' be great! O får se om jag lyckas hinna med SENSE på söndag med... Sen är det LOOOOOOV!!!!!!!!!!!!!!!!! Hurray Hurray. Sleepin' time is here.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Idag på musiken var det en från Estet-Musik där som gick i tvåan... Han lärde oss att spela bas. Det var najsigt. Jag och Maria ägde grymt mkt fett när ingen av oss kunde mellodin till Knockin' on the heavens door som vi spela. ^.^ Du skulle hört va' vackert!
btw, han från gymnasiet frågade om det var en toffel som jag hade som halsband. Jag ba;
"nä, det är en sko.." o så visade jag han.
han typ ba; "fan va' coolt" =)
Haha, wiiiee.


toffel?nä, cool sko =)            denna gjorde jag igår. jag tyckte det var fint : ]
--------------------------------------------------------------------------------------------
Have too dra.
C yaa, lowe

Zusanna<'3

Kommentarer
♥ Linda

Vad hette han som kom från estet musik? :P

2008-10-26 @ 00:25:28
♥ Zusanna

Svar: ohh...vad hette han.? Tror inte han sa det, men nån av mina kompisar visste.. men kommer inte ihåg. Det var typ nått med "dejjan" eller "drejjan" eller nått sånt tror jag. ^.^

2008-10-26 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0