Match i Tranås, 2-0

Jacke tog inte datorn! Han tog istället pappas jobb-lapptopp =) Men, han tog musen.. = / Så det är typ assvårt att styra nu utan den. Försök själv att styra med bara tangentbordet. Det är inte det lättaste va? Men det typ går i alla fall, som tur är! : ]

Spelade som sagt match idag. Igår så tänkte jag att vi ska väl samlas runt halv tio.. Och så tittade jag på schemat och så stod det 8.00 -.- Vilket innebar att jag skulle bli tvungen att gå upp vid 7. Så jag ställdee klockorna på det och somnade (vid 12).
Sen vaknar jag vid tio över 7 av att en av klockorna ringer.
Jag ba; "no, den andra har inte ringt! Nu är jag liite försenad. Får väl ta o gå upp..."
Men jag går aldrig upp. Jag ligger kvar och sover tills pappa kommer in vid kvart i 8. Ahhhh! Då fick jag PANIK. Bara en kvart på meej. Så in på toan, borsta håret, sätta in linserna, packa, klä på meej, måla kajal, täcka över en finne och måls på mascara. Sen är tiden slut och pappa lagar två mackor med ost till meej som jag äter i bilen. Shit. Tror aldrig jag har varit så snabb. Lite *stolt* faktiskt ; )

Iaf så väntar alla på meej när jag kommer. Sen åker jag med Mikki till Tranås där vi spelar och VINNER med 2-0. Haha. Så glad för det. För dom var inte najsiga, not at all. En typ "tackl" meej i sidan när ingen av os ens hade bollen och dom höll på med massa andra med. usch! :@

Sen ducha vi och åkte hem. Jonna åkte med oss. Det var lite kul. Men bara lite.
När jag kom hem ringde jag på men det var låst så jag trodda alla var på basaren. Jag följde med Mikki hem och då visade det seej att mamma var hemma. Så typiskt, då fick jag släpa meej tillbaka, gåendes den här gången -.-"
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu så ska jag packa inför hajken. Jag går väl runt halv 5 typ. Eller åker. Men innan dess så ska jag läsa lite i "låt den rätte komma in". Den är grym!! =D

C yaa,

so sweet! wish I was she..



Puss&Kraam
Zusanna<'3

Kommentarer
♥ Jocke

Hej, önskar dig en trevlig helg (:

2008-10-25 @ 18:38:11
URL: http://metrobloggen.se/owa
♥ chili

du har en fin blogg!:)

2008-10-26 @ 01:26:23
URL: http://hetchili.blogspot.com/
♥ Zusanna

Svar till Jocke: tack! Dessamma främling :D

2008-10-26 @ 17:07:12
♥ Zusanna

Svar till chili: åhh : ] Tack så mycket!

2008-10-26 @ 17:10:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0