Deprimerad Zusanna?? Nä. 'Bara' ensam.

Bidrag som ska vara med i Mellodifestivalen !

Åhh, shit vad jag är glad för Månsan's skull!! =D


Det var även pappas födelsedag som sagt. Grattis, 46 år !

Portträttfoto idag. Scary.

Sen vi ju ekologi provet. Usch ! Jag tror jag måste göra om. Det kändes inte bra, vi fick bara 50 minuter på oss och jag han göra hela G-delen, men jag han inte göra 4 av frågorna på den andra delen = det högsta jag får är väl VG - .. ='/ Uhäähähähäää ! Shit asså.

Och direkt efter det så hade vi redskap på gympan. eyou! =(

Det blev inte bättre när man kom hem och var utsvulten, det regnar, jag har franska prov på fredag och måste verkligen öva + att jag ska nog på tonår kl. 6 - om en timma.

Tror du allt blir bättre av att jag känner meej så ensam och längtar efter en viss person hela tiden ? Knappast.

Ni kanske få höra mer senare.
Måste dra o plugga !

Puss&Kraam
Zusanna








Kokos"bollar"
är så grymt gott !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0