I've got lips and you've got lips. Let's get together and use those lips♥

Goddagens
Trevligt att råkas igen. Eller a, "råkas och råkas", men du fattar metaforen va? Najs of you : ]

Idag hade vi sovmorgon. soooftisch! Fast i skolan så hade vi först LK... Inte direkt min bästa morgon och inte heller min bästa lärare.. om man så säjjer:
  Jag satt typ rakt fram mot tavlan, om du fattar.. Och så satte seej några bakom för att vi skulle göra men grupp. Precis när jag ska vända meej om så går läran förbi och typ smäller till meej hårt på armen o säjjer typ att jag ska vända meej.
Jag ba; "Men hallå, jag kan väll vända meej själv eller??!"
Han ba; "Sluta upp med det där Zusanna.. o bla,bla,bla.."
Asså jag får sån himla daamp på det! :@

Fick tillbax SO-förhöret om "the damn' gubbeAshole" , som jag säjjer. Usch vad jag hatar han!! Döda 6 miljoner människor för att dom är annrolunda än han själv?!! :O Det är sååååå hemskt egoistiskt, stört, mobbat, idiotiskt, förjävligt (heh), och massa mer SKIT!! Okeej, man ska inte HATA folk. Men, det är väll tillåtet att HATA  "The damn' gubbeAshole"? Jag tycker och gör det i alla fall.
  Men, jag skulle berätta hur det gick. Det var bara ett G-förhör. Jag fick 11/11 poäng. Rätt så nöjd = ) G+ vare. Och det var ju det bästa som gick...

Sen fick vi tillbax Svenska-provet om August Stridngberg. Han är ju hemsk (nu verkar det som om jag ogillar alla, men det är bara gamla gubbar det är fel på.. ; ) ). Jag vet inte vad som är fel med han mer än att han verkar vara en idiot som hatade kvinnor = meej i framtiden. grrr!
  Jag blev inte nöjd med provet =( Fast jag viste ju redan innan att det inte skulle gå bra för jag han aldrig göra klart det :O + att jag inte direkt hade pluggat mkt. Jag fick bara VG. Och om man fått över G fick man inte göra omprov (:O). Suger fett!!! Och är heelt mobbat.

Nu läser vi om krönikor på svenskan. Det är faktiskt askul. Det är nått spec. jag gillar med att läsa dom, jag vet inte vad, men nått är det. Så.. Krönikor rules (eller är bättre än nyheter och faktatexter iaf!) : ]

Går tillbax till läraren jag ogillade i början. På gympan gick han runt och sa tre gånger till meej;
" är du kaxig eller?"
jag ba; "neeh.."
jobbigt -.-"
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu har jag fysik-prov imon (:S) och franska läxa och musikprv på fredag!! uschuschusch.
Vi höres/synes (metafor?)!


LOVE this <'3


föresten, är det nån som har Romeo&Julia filmen??

Puss&Kraam       

        din Zusanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0