Död imon?

Gommorron.
Idaaag. Så vet jag inte vad det var jag skulle sriva mer ^.^ jo, nu kom jag på. Först ska jag berätta vad jag har gjort.

Först så hade jag sovmorron idag till halv tio. Trodde jag. Så jag tänkt åka vid typ tio över nio nån gång. Vid halv nio segade jag typ vid tv:n och tänkt gå in i duchen. Då kollade jag på chemat. Vi började tio över nio! : O D'oh tänkte jag. Jag hade bara en kvart på meej att göra meej i ordning. Den där duchen kunde man ju drömma om. Asså det är så dampigt att Johan var tvuungen att förstöra vår sovmorron : @ Gahh!

Det regnade ute när jag cyklade till skolan :' / Så det var jobbig + att jag var stressad till 1000. Men, som den lilla "tidsperfekta" personen som jag är , så kom jag exact : ] Som vanligt, inte för tidigt - inte för sent (eller aa, det sista kanske inte är helt sant jämt..^ ^). Men iaf., jag han till LK:n som vi då hade först. Det är roliga lektioner det! ´Hmmn.. eller inte! Asså, shit var lamt det är! Våran , emh, "mentor" (eller mer killrnas) står där och snackar massa,massa,massa onödigheter och säjjer att "det här är livskunskap" & "det här r livskunskap" om allt. Som t.ex. idag, då snackade vi först om våld/slagmål. Typ på fotbollsmatcher och sånt. För att nån hade skjutit på den där skolan i Finland. -.-' Det var inte direkt fin disskution.

Sen hade vi M-tid där det inte hände nått. Jag satt i min egen lilla värld och fantiserade om Johan.. : ] Fast vi fick se på förslag om suck-tröjjorna =) Jag tycker nått av domma:

"Om skolan är livet, vem fruktar då döden?" o så är det en gubbe på.

-eller

"The more I Study
The more I Know
The more I Know
The more I Forgot
The more I Forgot
The Less I Know,
So Why Whould I Study?"


Erkän grymma =) Jag hejjar på det sista mest. Men oftisch killarna vill det =( .Eller som jag kallar dom, dom dåliga.

Sen hade vi engelska där vi övertalade läraren att vi skulle köra ett spel som går ut på att alla skriver ner fem ord var, sen får en dra ett ord och så ska den beskriva ordet så de andra kan gissa (allt på english, ofc.) Kul? Bättre än bok!

Middag. Raggmunk. Så grymt gott. I alla fall skolans! =D

Sweenska prov =' ( Om en äcklig gubbe, även kallad A.S. (^ ^) Det blev inte direkt lyckat, för jag han inte göra fråga 12 eller 14. Mitt MVG = MVG Damp på vår kassa lärare!! Vill ha tillbax Johanna nu!

Biologin var i alla fall soft. Vi gick bara igenom lit einstuderingsfrågor. Jag gillar det ämnet mer, o mer nu! Ett av dom man fattar nått i ,iafall.

O sist hade vi mitt värsta ämne!!! Gympa :' / Typ med vår "mentor" igen. Asså damp på det. Det suger fett! Så jobbigt och man lixom dör på det. vi körde killerball i lag. Vi vann med 2-1. HA!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu så fastna jag här =) Det är naajs! Fast jag har franska läxa.. Men shit-the-same! Livet är till för att ha roligt.
Ska på tonår sen vis 6-tiden. Yey =)
Får panikkänslor på imon!! 2/10-08 = Zusanna's dödsdag. Kändes heemskt att skriva det, men kan vara sant. + att jag kommer missa älskade imon!! ='( Får så himla dåligt samvete. Kommer inte kunna förlåta meej själv. Tror jag. Men Johan om-om- du läser detta (troligtvis inte) så är jag jätteledsen, men jag blev tvingad att gå på träningen =( =( =( (sant , mamma o dom vägrar låt meej stanna hemma för att titta på bästaste J<3)



Puss&kraam

           Zusanna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0