Sense

Schowsan kära friend'
Najs att du kom igen. Du anar inte hur mycket det betyder! <3

Så. Idag har jag varit i skolan. Life´s ordinary, I know. Men ändock. Först kollade vi på Love Actually på elevens val. Den filmen är grejjer den, hahah ^ ^, Sen så var det matte och vi fick tillbax fysikprovet. 22/27. Bra/Dåligt? How knows, men jag fick nära på bäst i klassen.. (a) Sen hade jag musikprov :S Jag hade inte direkt övat värsta mycket, men det var rätt lätt. Jag kunde i alla fall alla frågor. Så vi får se vad det blir, förhoppningsvid på måndag..?!  Efter det var det Hamburgare. Och then french - franska. Vi kollade på "Extra". Det är ägit kuul!! =D Sist hade vi syslöjd som var skojjsigt. Jag han sy klart hela fickorna så nästa gång ska jag "brodera" på byxorna, ..

 

Kom hem vid 3 och åkte till stan' igen vid halv 4... Jag och Nadjii stickte ju till Sense - the gym så att säjja (eller träningscenter mabye). Först bytte vi om lite. Det var faktiskt väldigt fint och fräsht och sånt : ) Sen visade en runt oss, vi fick ett schema på 7 "maskiner"; ben, bröst, axlar, biceps, triceps (fast det funkade inte), mage & rygg. O så fick vi värma upp på antingen löpband (det var lääskigt!!), cykel eller nån slags gå/sprning maskin, jag vet inte vad dom heter. Så, vi tränade 3 x 12 på alla maskinerna och i slutet så sprang jag på spring-maskinen på inställningen "kondition". Det var faktiskt kul (och jobbigt) ! Vi ska defenitivt dit igen nästa vecka : ] Kom hem vid 7.


-----
Nu ska jag checka Johan på idol. Kommer bli lovley. hör av meej i pausen.


Hugs&Kisses

Zusanna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0