Charm??

Vad är det egentligen? Charm altså. Det har jag funderat mycket på denna veckan (har iof bara gått 2 dagar, men ändock ^ ^). Inte för att jag har kommit på något direkt svar. Jag antar att det är olika för alla människor. För meej personligen som tror jag att charm är.. det där lilla "extra" som vissa folk har, som bara gör dem heeelt oemotståndliga! Det kanske inte är den vackraste personen du har sett direkt, men i o med charmen så blir den sötare än "perfekta barbie" och så (du fattar va?).
 Fast det är ju inte bara människor som kan vara charmiga. Kläder och saker kan också var det. Dom har ofta nån slags "personligthet" - jag tror att själva charmen är att man kanske förknippar grejjerna med olika minnen och känslor.
 Åter till människocharmen då. Jag tror att charm har att göra med det där "extra", som sagt. Jag har ingen aning om ifall man kan utveckla sin charm, eller om det är någor man bara har. Men en sak är säker: Det ska jag försöka ta reda på!

Kan du hjälpa meej med en sak? Ja du. Just du jaa. Men, seer du nån annan i närheten. Inte? Just det. Jag menar alltså deej. Skulle du kunna svara på de här frågorna (i en komentar?) ? Bara för min skull? Det behöver inte vara "rätt", skriv bara vad du tror eller känner. Det skulle verkligen betyda om du ville hjälpa meej med tre småå frågor!!
Frågorna:
1. Vad är Charm?
2. Hur blir man Charmig?
3. Är Jag Charmig?

loowe, Zusanna
                                                     en av de charmigaste jag vet<3

Kommentarer
♥ Något som börjar på N...och slutar på Charm! Hehe..

1:Charm = en del av personligheten.Det är snällhet/ omtänksamhet/ rolighet/ leende



2:De flesta bara har det, som Måns..<3 Men man kan oxå jobba på det, genom mer snällhet och fler leenden!



3:Du är väldigt snäll! Men envis...



kram kram

2008-09-30 @ 18:11:10
♥ Zusanna

svar:

okeej. Jag SKA bli charmig. (!!!) =D måste.

2008-10-01 @ 16:06:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0