Heejs =)

Igår var vi på Superfredag (premiär för i höst). Jag och Hanna.

Hanna,Skaftö-08,slabbedabben =)me lowe <3

O massa 51 st till eller nått. Det var OS. Onödiga Spelen , så att säjja ^ ^ Faktiskt naajs. Men onödigt , som sagt. t. ex detta: vi (i vårat lag, med bara massa mini 7:or) skulle köra kast med liten tumstock. Oskar (eller Isak) hade redan kastat 1,96 m och det högsta var 2 m. Och han var först. Så det var heeeelt onödigt att alla vi andra körde, eftersom att ingen annan skulle kunna slå han ändå. Men, som Hanna sa, 'Det är ju det som är poängen'. Att det var onödigt asså >.< Vårat lag hette Lag1 (asså Laget, Lag1, och vi var Lag 1, om du fattar..? ). Vi kom brons. Eller fick brons kanske det heter.
Sen var det ju det där med att vi blev lite "utanför" ibland. Okeej, mest jag då. Men det kan bero på att det var 8:orna som jag o Hanna var med. Och jag är ju niiiia... =) Men det gjorde inget (man/vi är ju typ "vana") . O så hade vi ändå fullt upp. Med att snacka om VIKTIGHETER . Typ som vampyrer<3. Och att vi (mest jag) ser likheter med Bella, Edward, Twilgiht o allt det andra med böckerna i det mesta. Ta till exempel att man kanske sitter och lyssnar på radio. Då säjjer dom plötsligt "strax ska ni få höra --- med Velvet". Observera velvet. Det gör i alla fall min hjärna. Den påminner meej om ',Edward said in his velvet voice'. <3 . gauch.
Och så snackade vi massa om domma, ofc. Totally Amazing. <3 .
|
|
v



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0