It´s no fun at all, to see yourself and not recognise your face

Dataförbudet = Dataförbudet wohoow!! =D

Så nu ska det bli annat här. Hoppas jag. Men bäst att vara försiktig så att jag inte råkar ut för det igen.. : / Så nu vet ni varför, men jag ska försöka uppdatera mkt : )

Idag har jag först gått upp vid kvart i 7. omg fråga meej inte hur jag hann (ord. tid:06:15). Probably berodde det på att jag sket i dushen (dock ej bokstavligt ^.^), tog på mej inte-så-noggran-kläder för jag hade bara en lektion o sminka meej inte direkt perfect heller. Det kan även berott på att vi började tio över 8 istället för 8. Who knows?

Så jag kom exakt i timin' o ja o emma cykla till skolan (yey, slippa hänga tio meter framför/bakom Jacks' o dom) o kom lagom. O så hade vi matte. Genomgång över halva lektionen (otroligt  laamt) o sen jobbade jag typ fem osvåra tal innan klockan blev 09:00 och jag "slutade" och cyklade hem. Här hemma fixade jag "massa" i mitt rum, eller mer städade, åt middag och satt vid http://www.stepheniemeyer.com. So naajs also =)

Sen vid halv 13 så cykla jag tillbax' till skool ombytt o typ klaaar o gick ner till planen. Där var det typ lite folk frånn blue cube. O så hade vi uppvärmning. Eller, "uppvärmning". Det var inte så många som jobbade. Jag gjorde typ halvt, för att typ johan skulle se (man vet ju aldrig med betyget : / ) Efter det stälde alla seej på en lååång rad/startlinje. o klara..färdiga.. o så sprang alla... gå! Tre varv vare. Tre. TRE ***** varv. Plågning uti fingerspetsarna kan man kalla det. Det var ca. 4,5 km. Jag fick 28 min. bra? Nae.
Detta hemska, idiotiska, totyr-evenemang kallas skoljoggen.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Joe Brooks is Still FABULOUS <3
 http://www.myspace.com/joebrooksmusic

            
erkän vacker? <3

                                               
                                                                                        Puss&Kraam
                                                                                                                                                              Zusanna
                                                                             

 59 days left'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0