Kamratstödjarhajk

Wohow. Rubriken säjjer väll allt ?
Well, om du inte fattar så är det så här att jag har varit på Kamratstödjarhajk nu. Så.Glad att vi redde ut det.
Här kommer 'diary':
-
I går hade jag sovmorgon till 11. Hur naajsigt låter inte det..? : ] Love it!' I alla fall så sov jag till halv tio, och pappa kom och hämtade meej vid tio i 11. O så kom jag till skolan , jag vasr typ såhär asnärvös typ. För att jag visste lix. inte exact var vi skulle samlas, eller om nån jag kände skulle med o så såg jag lite sådär "lägrig" (=fuul) ut, om man säjjer så. Men jag hittade folket. Det gick inte attt ta miste på packåsnorna ^ ^ Meh Victoria skulle inte med och Eliza var inte där (det är dom ändå jag "känner" ungefär). Så jag fick typ halv panik  där. Men som tur var så var Eliza m.fl. ba lite försenade , pjuh asså! Rädda hela alltet. Ah, o så laste vi på (Jag hade min megastora bag för att få i sovsäck m.m., den var störst av allas. Jag luras not).
 O så skulle vi äta i skolan typ vid kvart över 11. Jag hade ätit frukost vid kvart över 10, så det kändes lite .. ohungrigt på nått sätt (men det var ur skulle det visa sig när man fick se var det var för oaptitligt). Det var antingen strömming (??!) (*rysningar*) eller brockoli-soppa som liknade .. spya (*kväljningar*). eyh. Men åt lite pulversoppa ändå. Funkar halvt. O så gick vi förbi kiosken. Var ju tvungen att få bort smaken med tuggimii.
  Bussen gick vid 12 från skolan o så bytte vi o vi kom fram nån gång.

Sjöbol hette då "gården" som 'Stråga' hade som låg vid sjön i Mullsjö nån stans. Det var typ ett jättefint gult gammalt hus : )  Vissa tyckte det var som ett dockhus innuti (det tyckte dock inte jag. Asså dock, dockhus, fattaru?^^ ). Jag fick sova i en säng i ett rum med Eliza, Hanna och 'Marri'. Det var naajs =)
 Det satt sånna här scheman upp och först trodde Hanna och Marri att vi skulle spela minigolf.. Men det visade seej att det hade stått att nån hette Ingolf i efternamn. Mahah >.<. Han gjorde i alla fall sånna här övningar med oss. Han sa att vi var typ nårra av dom smartaste han har haft. o han hade haft värsta många, mest vuxna faktiskt. Wohow! =)
 Sen gjorde vi lite mer o grillade o kollade på filmen: "The Freedom Writers". Ok, men deprimerande.
 Vi gick o la oss runt 11 och berättade spökhistorier o annat äckligt/läskigt. Vi snacka typ aslänge. Men typ vid 1 nån gång kommer Eliza på att hon måste gå på toa. Vi ba; meh, waf lix. Vi hade precis snackat mördare o sånt. Men vid 2 nån gång så smyger vi oss ändå ut (toan låg ca. 50 meter bort i ett annat hus). Det var mörkt, men som tur var hade vi "borrmaskinen"/"strålkastaren" med oss , yey  : )
 Jag somnade nån gång runt halv 3.

Vid kl. 8 hör jag ett tjuuut i mina öron. AJJ! Visselpipatjut från Peter's fördömda (för - dömda, haha ^ ^) visselpipa. Men jag skyndade meej upp och fixade meej o så åt vi frukost. Sen kom en präst dit och tjatade o så åt vi typ 'kebab' O sen så "spelade" jag brännboll. Mobbat. O kolla på fotboll. Efter det vila vi typ nån timme medan vissa städade klart o sen åkte jag bussar i typ en 1 h.

Taada! Hemma.
-
Missade i dol =( !!!!! Nån som vet när repris är??


Johan Palm - My man <'333

Puss & Kraam
                 Zusanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0