vad som har hänt/ska hända

Goddagens kära du.

Idag har jag:

- vaknat vid halv 11
- duschat håret (fy vad jag haatar det!)
- ätit frukost
- ätit lasange med motot i (inget att rekomendera) : />
- beställt konfatack - kort i den här stilen (lite olika beroende på vem de var till) :
k
- beställt lite till kort som ska framkallas (typ grövelsjön, valborg, elida, SM-guld(HV!), m.m..
- lärt mamma och Lina pyramidernas portar (fast mamma hade läst reglerna två gånger fattade hon inget^^)
- nääääästan läst ut breaking dawn : ( Jag sa till mamma 'mitt liv kommer vara över när den är slut'. Mamma sa 'va bra att du nästan har läst ut boken, då kan du snart böja leva ett vanligt liv igen'. (tror mest på meej själv faktiskt!).

jag ska (försöka hinna):
- franska läxa
- öva på SO - prov
- göra ekologi-instuderingsfrågor
- öva på fiolen (whoops.. : / )
- måla om naglarna ( : D : D får se om det blir något kuul)
- typ gå ut med hund, mamma och linos
- gå och lägga meej tidigt (good luck -.-")

- möjligtvis skriva något mer inlägg, eller blir det imon eller onsdag..
- läsa ut breaking daaaaawn. (goush vad jag kommer sakna!)

-------------------------------------------------------------------------------
whoopsi.. jag han inte riktigt med allt (som jag misstänkte).
-------------------------------------------------------------------------------


hhh


Puss & kraam
           Zusanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0