yey

Idag så var jag på stan med jacks först. Vi gick till MacHouse och tittade på min äälskade lilla lapptopp <3 =D Jag ska köpa antingen den för 10.000 eller den för 12.000. Mamma eller Pappa får hänga med o så ska vi snacka med dom som jobbar där. Så får vi se vilken det blir sen ; ) Läääängtar ! Sen stack Jacks hem. Han hade cyklat till stan för att inte behöva åka buss hem själv när jag skulle på bild vid 6. -.-" Hah. I alla fall, när han hade stuckit såå shoppade jag det som stod på "inköpslistan" (i min hjärna). Jag hittade allt detta:



~ Boooooken The Host (måste va bra, det är Stephenie Meyer som har gjort den ju!) - Akademibokhandeln, 200 kr
~ Cocos tvål - Body Shop, 102 kr
~ make up svampar - H&M, 20 kr
~ ansiktsvatten - Åhléns, 45 kr
~ ansiktskräm - Åhléns, 75 kr
~ självhäftande plast - Akademibokhandeln, 20 kr
   = 460 kr. rätt så bra för allt det =)

Sen var jag på bilden. Det var kuligt (as always). Vi gjorde oljemålningar. Ni kan få se den sen. Om några veckor eller så ; )
Ikväll har jag sett Idol, ofc. Han den där Andreas som var så hiiimla nervös var ju typ askuul x) gash va kul det kommer bli att se han i SlutAudition ^^,
    Måste sova. Vi höres förhoppningsvis imorgon!


Är dom inte liiite lika ??


Puss & Kraam
               Zusanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0