april, april, din dumma sill, jag kan lura deej vart jag vill!

Så sant :D

Vi har två väldigt lika tvillingar i klassen. Eller, jag menar allmänheten ser ingen skillnad på dom (vi som känner dom gör ju såklart det...).
En av våra lärare som vi har haft i över två och ett halvt år nu kan fortfarande inte skilja på dom. Och på hennes lektioner har vi bestämda platser. Så idag på hennes lektion så bytte de plats med varandra och låtsades att de var den adre.
Nä läraren ropade upp den enes namn så svarade den andre. Och hon fattade inte att det var fel person.
Hahaha. Jag höll på att dö varje gång jag vände meej om och såg att de satt fel. Och att hon inte hade märkt något. För hon är en sån lärare som är vääääldigt noga med att man sitter rätt.
De klarade hela lektionen utan att bli upptäckta. Det var väldigt roande.
Hahahahahah x)


till höger har vi den ene av tvillingarnas idol.
och jag älskar honom också<3


2 månader & 12 dagar kvar till skolavslutningen, minus ett påsklov!

//Z<'3

Kommentarer
♥ sara s

haha! "), jag trodde hon skulle märka det pga. våra frisyrer , hah!

2009-04-01 @ 17:48:52
♥ sabinakjellhard

hahaha, det skulle jag allt vilja se xD

2009-04-01 @ 18:00:26
URL: http://somsabina.webblogg.se/
♥ *svar till Sara S;*

hahha, jag med, men hon fattade inget x) hahaha

//Zusanna

2009-04-02 @ 20:24:39
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0