Då var det igång igen -.-

Hejsan hejsan.

Skola började idag. Det kan väl knappast nån ha undgått -.- Uhuhu. Jag får ångest. Det är så himla hemskt!
Tur att vi hade våra bästa dag idag, det vill säga tre lektioner och en håltimma :D Så jag har varit hemma i en timme redan. That's pretty naajs, och så sitter jag i kiosken (skolkiosken) imon med Mikki. Mjukstart sådär ; )

Jag tog faktiskt cykeln idag, både till och från skolan. Ohh, respekt :D Det är ett vårtecken för meej, att börja cykla till skolan. Och i och med att det var första gången i år som jag gjorde det så anser jag att våren är här. Åh, om du bara visste hur skönt det kändes att skriva! : ]

Jag hade förövrigt utpressnings-samtal idag :D Är det bara jag som älskar dom?


So... (hehe)

När jag kom hem så hittade jag ett roligt paket i brevlådan. Jag visar senare vad det var i, men jag kan säga att det rör sig om ett lite pris jag har vunnit i en blogg-tävling...


wiiie! :D


och titta vad jag fick låna av Sofie Staine :D
'Sweeney Todd'!!

Äntligen får jag se den. Det får bli till helgen.

Nu ska jag leta fram lite mat och sedan ska jag baka till kiosken!
Jag borde även göra lite matte... men palla? Nä x)

//Z<'3

Kommentarer
♥ Erika

Åh, sweeny todd är världens bästa film <3



Hoho, jag cyklade också för första gången till skolan iår igår (haha, vilken mening XD) Men (y) ;D

2009-04-15 @ 06:45:14
URL: http://morotsbitar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0