Hur kan man göra så?! :@

Wolli Bolli alla bra *hoooost* komenterare!
Har ni spolat ner komentarerna i ett svart hål, eller vad?
Dom saknas i alla fall!

'Kenny Begins' var mega naajs :D Hur kul som helst asså!! Jag slänger in en ressention imon.
Tills dess - 'Humor is the shit of all shits' (mitt nya motto)!

Men allting var inte kul. Usch. Jag skulle ju gå och köpa Johan's singel som kommer ut idag. Vi gick till Åhléns. Nähä, ingen singel nånstans. Jag fick damp. Den släpps ju idag, 8:e april!!? Men nääh, den fanns inte. Så efter bion hoppade jag av vid Media Markt och letade runt. Nääähäääää, ingen singel där heller!? Då blev jag arg!!! Usch så arg jag blev. Jag stormade ut ur butiken och gick med arga steg till busshållplatsen. Jag råkade till och med tappa min mobil i marken. Ischli pischli! :@ så nu blev den kantstött och "fin".
Seriöst. Om dom säjjer att en skiva/singel ska börja säljas ett visst datum - då ska den det!! Så kan man inte göra. Okeej om dom släpper den lite för tidigt, fine. Men försent??!! Nä, det håller inte. Fy. Jag hade längtat och väntat i öer en månad. Och så finns den inte!!? Hell. Det är så sjukt dåligt. Så sjukt sjukt dåligt. :@

//Z<'3

Kommentarer
♥ Wolli Nadja Bolli

Det var ju helt ishli pishli alltså!!!!!!

2009-04-08 @ 19:05:03
♥ sabina

nä, sant, det är så sjukt dåligt. Då blir man grymt arg, sen när du bor i jönköping va? så tycker man ju att den ska finnas där !

2009-04-08 @ 21:12:24
URL: http://somsabina.webblogg.se/
♥ *Svar till W. Nadja B.;*

jaaa, helt värsta mycket Ischli Piscli!! =/

//W. Zusanna B.

2009-04-08 @ 22:40:03
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0