I'll be the prince & you'll be my princess

Hello :D

Nu är jag tillbax. Dock blir det inte länge till... vi har massa läxor denna veckan, fram tills på torsdag iaf, men på fredag är jag back in buissenies som det heter (men inte stavas?).

Igår var jag på möte. För jag ska ha en fransmankvinna här om mindre än två veckor. Det kommer folk från spanien, portugal, frankrike och tyskland. Och tack och lov fick jag en fransk. Hon ska bo hos meej hela vecka 19. Det blir (nog?) naajs :D

Idag har jag mest funderat på vad vi ska ha för tema på suck-fotot. Det är inte lätt det! Att komma på något alltså. Dock har jag typ tre oseriösa idéer, så vi får se hur det blir imon...

Nu ska jag ta en macka och sedan sticka till teatern.
Btw, nämde jag att jag har fått en roll i komande pjäs och att jag ska spela gamling? ^^

'
vi har minsann vass i vår skog...


//Z<'3


Kommentarer
♥ Mirela

det blir nog skoj med den där franska tjejer :) men du ska inte åka till henne sen eller?

2009-04-21 @ 19:21:50
URL: http://timeislife.blogg.se/
♥ Anonym

men vilken fin blogg du har:)





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf,=)Den STÖRSTA SKVALLER BLOGGEN på blogg.se!:) hoppas du giggar den,kram:)<33

2009-04-21 @ 21:16:51

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0