tonight sweet devil's got my soul.

Well, idag är jag hemma och sover/vilar. Och försöker bli frisk. Typiskt att jag skulle bli sjuk nu, en vecka innan min fransyska kommer! -.- Jag måste, måste, måste bli helt frisk tills dess.

Jag sov till halv 12, härligt med över tov timmars sömn! Får försöka med mycket sömn i natt igen, så kanske kroppen återhämtar seej. Det har blivit ont om sömn på sistone, så det är säkert en av anledningarna till min feber och förkylning... hehe.

Nu ska jag äta kycklingsallad och kolla på avsnitt 18 av '90210' som jag missade igår. Jag visste inte att de hade börjat visa nya avsnitt, men tydligen. Naajs! :D

Peace out!

//Z<'3

Kommentarer
♥ diana

Krya på diig :)

2009-04-28 @ 19:30:57
URL: http://dianoosha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0