jag lånade hem en lärobok frivilligt...

Goddag, goddag ; )
eller mer go'kväll, go'kväll ^^ detta är första gången jag får vara inne idag, för min lillebrorsa höll på att fixa något viiiktigt med datorn -.-

What's up today?Med meej är det  rätt fint. Fast jag hade en lååång dag med bara massa tråkiga lektoiner och ett fysikprov. Och sen segade bussarna, så jag kom hem vid tjugo i 4. Tur att det är någorlunda varmt i solen så att man inte förfryser seej på hållplatserna =)

I vårat svenska-klassrum stod det ett tidningsställ med massa läsförståelse-häften i. De var väl till för att 7:orna ska kunna öva på läsförstålese eller nått tror jag. Och det roliga var att de hette 'Vampyrer och helgon'! Så jag var tvungen att mitt under SO:n gå och hämta ett och så tog jag med meej det hem. Det var fyra små berättelser i det och de var väldigt interessanta måste jag säga :D


as-bra ^^

Idag så har jag mest segat runt och broderat. Det går inte så bra, jag har gjort 2/12 blad och jag ska vara klar om fyra veckor (!). Och så har jag gått och hämtat min lillasyster. Det tog mer än en halvtimma. Fatta, jag gick! Hahaha, fantastiskt.
Imon ska jag på DistriktsÅrsMöte. Fråga meej inte vad det är, men det är något med kyrkan. Vi fick en bunt på typ 50 papper (!!) med obegriplig text. Som vi skulle läsa igenom. Och imon åker jag, Mikki och Eve tåg till en läger-gård där vi ska vara hela helgen och vara med på massa möten, äta "finmiddag" och ha disco. Vi får se hur det blir med det sista... Nu måste jag upp och packa (och kommer inte kunna blogga i helgen)!


jag har ätit en liten glass också...


ihh, imon är det påsklov!!! <3

//Z<'3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0