pics. from DÅM

Här har vi bilder ifrån helgen :D Enyoy.
[Jag vet inte om allla vill vara med på bild, så så länge (tills jag har frågat dom) så censurerar jag bort en del ansikten och så.]


här har vi rummet, E och M


M flätar meej =)

På lördags kvällen var det disco. Det var det roligaste på hela DÅM.
Två styckna gubbar bjöd på en "stripp-show". Hahaahah, det var kul! Men vi blev väldigt överaskade, för ingen av oss trodde att sekt- (läs: kristna) människor som dom kunde göra nått sånt utan alkohol...


dance everybody, don't stop move your body


jag försöker flyga eller nått... funkar inte så bra


wiie-hoo...


heej gris!


you can't read my pokerface...

Jaha, sen så var discot slut, dags att gå på möte (igen). -.-'


pigg och glad ?


de här "pin:sen" skulle man ha på seej...


...och sin sånhär mapp skulle man ha med seej


i mappen hittar man dehär tusen papprena,


en lista på allt vi skulle gå igenom,


ett super"fint" röstkort,


lite kladd,


en ängel-sak,


och ehm... en djävul-sak


o så lite msn-konversationer förstås!


...


...finito.


Åh just det. Det fanns en som var så sjukt lik Pernilla så det finns inte :O Det var as-läskigt!!!

//Z<'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0