he's another work of art

Nu ska jag berätta hur det var att träffa vackraste, bästaste och underbaraste Måns i söndags.

Mamma skjutsade in meej till MediaMarkt (där han skulle vara). Jag kom fram halv fyra, alltså bara en halvtimme innan det skulle börja. För vi hade ju varit i Skövde innan, och hade precis kommit hem. Så därför kunde jag inte åka in tidigare och få en plats längst fram.

Men det gick bra ändå. Det var inte så många folk där när jag kom. Jag skulle möta Nadjii, Eve och Elin där, men jag kunde inte hitta dom och ingen svarade på sin mobil! Så jag och mamma gick typ runt i hela butiken och tillslut så hittade mamma dom åt meej x) haha.


jag och Nadjii innan det började

Tio i fyra ropade någon upp att Måns tyvär var försenad en halvtimme p.g.a. trafik-kaos i Göteborg. Hahaha, jag visste redan innan att han skulle bli försenad, för det är han alltid. Jag sa typ till mamma att "ofta han kommer hinna ha signering i Gbg vid 12 och sen hinna hit på 2 timmar"..?! hahaha. Och jag hade rätt.

Så kl. halv fem kom han, världens bästa Måns!! :D Han var så sjuuukt grym som bara han kan vara och alla (i alla fall jag och Nadjii) sjöng med i alla låtar. Det var rätt mycket folk. Han körde;
- cara mia (acustic)
- brother oh brother
- one minute
- impossible
- hope&glory

Åhh, så fint var det <33 Han är för bäst för att vara sann.









Wiie, sen var det signeringsdax! :D Jag kom faktiskt ganska långt fram i kön, det var typ bara tjugo styckna innan meej. Goodie. Och jag var inte så jättenervös, bara lite.



Måns; Heej :D
Zusanna; Heejsan :D
M; Vad heter du?
Z; Zusanna.. med Z!
M; Och hur mår du Zusanna?
Z; Ehh... det är väldigt varmt!
M; Hahaha, jag veet... ; )
*M ger Z "skivboken" han har signerat*
Z; Kan jag få en kram?
M; Javisst :D
*kraam*
Z; Ehm, kan vi ta kort också?
M; Ah...
Z; Det är den gröna kameran *pekar*
*footoo*
Z; Tack :D


jag och min underbara idol <3

Ihhh. Det var så sjukt naajs att äntligen träffa sin största idol igen. Och - han skrev först fel på skivan igen x) Han skrev med S först... >.<



Han är allra, allra bäääst!! Och jag är lycklig. <3

//Z<'3

Kommentarer
♥ Pauliina

HAhaha asså du & din måns, zanni ;) uuunbelieveable xD

2009-04-02 @ 23:36:56
URL: http://sunshineforyou.blogg.se/
♥ Tobias

Den är så god :D



grattis ;)

2009-04-03 @ 06:55:00
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
♥ Nadja

Ihhhhh! vikka fina bilder det blev! O ja blev ju skitasnygg..!

2009-04-05 @ 11:30:55
♥ *Svar till Nadj;*

Hihi, håller med :D Båda ni blev jättevackra!

skickar dom till deej sen...

//Z

2009-04-06 @ 14:45:29
URL: http://zusannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0