my heart is everywhere you are

Ojojoj.
Nu har jag varit borta kan man säjja! Men som alltid går det förklara...

I torsdags hade jag dataförbud, mamma är elak ibland =/

Igår var lämnade jag huset kl. 07:35 på morgonen och kom hem kl. 00:30 på natten.
Så det fanns inte så mycket tid att blogga, hehe...

Vad gjorde jag igår då? Jo, först var det "den-ohh-så-hemska-skolan". Direkt efter åkte jag och Nadjii ner till gymet i stan och tränade i nån timme (dvs. efter att jag hade varit på 'Willys' och köpt ekologiska bananer...). Sen stack hon hem och jag duschade och mejkade meej i ½ timma. Sen walkade jag bort till 'Subway' och åt food. Naajs.

Kvart i 6 hörde jag Mikki ropa, och jajjemän, hon, Emelie och Sara var framme. Vi stack till 'Filmstaden' och hämtade ut biljetterna och så fixade vi (dvs. dom andra) lite snacks till filmen. Tjugo i 7 började filmen.

'17 again'.

Vilken film. Vilken fiiiilm!!! Helt otrolig. Zac är den bästa skådespelaren i världen. Och den vackraste. Helt klart.
Den filmen var verkligen bra. Och sjukt rolig!! :')
Sa jag att 'Twilight' var bäst? Då vet jag inte vad jag ska säga om '17 again'. Fattar ni om jag säger att den var bääättre?
Tänk vad en underbart fin skådespelare och litemassa humor kan göra.
Zac är för bra för att vara på riktigt. <33

Efter det åkte jag direkt till 'SuperFredag'. Vi kom lite sent, men det funkade ändå.
Det var roligt som vanligt :D
Men det som hände där, stannar där, som man brukar säga.
Eller så pallar jag bara inte berätta...^^

Kom hem vid halv ett som sagt, och nu ska jag ut i solen och brodera!


snälla Vanessa, dela med deej!
vackraste Z!! <3


//Z<'3


Kommentarer
♥ phiie

japp ;)

2009-04-18 @ 15:02:20
URL: http://phiie.blogg.se/
♥ johanna åh emma

hejjs, har du lust att köpa en illustration av johannaoemma.blogg.se ? adda msn då, " [email protected] " , det kan vara dej om gjord till manga, elr så ritar vi bara av, den kan förreställa dej och en kompis, flera kompisar din familj , twilight osv, nästan allt, vikan diskutera pris om du e intresserad :)

kram / emma åh johanna

2009-04-18 @ 15:03:10
URL: http://johannaoemma.blogg.se/
♥ marie

Då får väl jag också se den filmen då!

Zac är otroligt fin :)

2009-04-18 @ 18:38:46
URL: http://mariestalhammar.blogg.se/
♥ Cecilia

Jag vill också se den!!! :D

2009-04-19 @ 11:48:42
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din E-post:

Din Blogg: (om du har)

Det du vill säga:

Trackback
RSS 2.0